کتاب زندگی ✨️ P8

Adrina♡ · 09:43 1402/07/27

سلام 👋🏻❤️

بخاطر اینکه زیاد طول کشید تا پارت رو بدم ، پارت ۹ رو هم امروز بعد این پارت میدم 🤗

راستی بهتره زیر ۹ نخونن 🥲

بفرمایید ادامه ❤️👇🏻

 

که یهو آلیا گفت : .......( _ آلیا + مرینت ÷ نینو × آدرین)

_ ببینم نمی خواید برای نامزدی برنامه بریزید ؟ 😏

نون تست پرید تو گلوم و به سرفه افتادم . آدرین هم آب پرتقال از دهنش پرید بیرون 🤦🏻‍♀️

منو آدرین باهم گفتیم : ما فقط دوستیم !!

دوباره باهم گفتیم : دقیقا !

بعدش به هم نگاه کردیم و خندیدیم 🤭

- آخییی ! واقعا برای هم ساخته شدن ☺️ ( رو به نینو )

÷ آره 😅

- بیخیال مرینت قبول کن که شما باهم دوست معمولی نیستید 😏

یه نگاه به آدرین کردم......

سر تکون داد.

+ خیلی خب..... آره،  من .... آدرینو ....

- آدرینو چی ؟ 

دوباره به آدرین نگاه کردم 👀

دستمو گرفت و دوباره سرتکون داد 👩🏻‍❤️‍👨🏼

+ من آدرینو دوست دارم !!

÷ و - وای چقدر نازززز ! 🥰

آدرین اومد سمتم و بغلم کرد 🫂❤️

× منم همینطور ☺️

۳ روز بعد ............( شب : ۸:۳۷ )

 

تق تق 🚪

از روی مبل بلند شدم و رفتم‌ ببینم کی اومده دم در خونه ی من 🙄

درو باز کردم ...

- مرینتتتت !!!!!! 

قیافش خیلی نگران بود ...

+ بله چی شده ؟؟؟؟!!! 

- آدرین ..... آدرین ....

+ چی ؟ زود باش بگو دیگه ....

- آدرین تو پارک بود ، با نینو..... نینو بهم خبر داد 

+ آلیا چه خبری لطفا بگووووو 

- نینو رفته آب پرتقال بگیره که آدرین حالش بد میشه و غش می کنه 😣

+ چییییییییی؟؟ زود باش بباید بریم اونجا 😣😣

سریع یه کت برداشتم و با آلیا رفتیم پایین و سوار ماشین شدیم 🚘

وقتی رسیدیم باورم نمی شد چی می بینم 😖

آدرین ... مرده 😭😭😭😭😭😖😖😖😖🤧🤧🤧🤧

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شوخی کردمممممم 😂😂

اینقدرم چیزیش نشده آدرین راستی من آدریناما فکر نکنید هنوز مرینت داره حرف می زنه 😅

دو جمله ی آخر داستانو حذف کنید و بجاش اینو بزارید 

: وقتی رسیدیم باورم نمی شد چی می بینم 😖

 

 

خب .....

پایان پارت 🥲

پارت بعدی امروز داده می شه 😊

بای ❤️